Bussen 24/7

Tjena morrs!

Nu sitter jag hos Wickan, det är därför jag kan blogga.
Blir så jävla irriterad när inte min dator funkar, menmen wickan räddade min kväll.
Idag har varit den sjukaste dagen, jag och wickan fick sånt här ryck vi kan få ibland.
När vi hade slutat skolan så bestämde vi oss för att vi skulle åka buss överallt i hela Linköping typ.
När vi tog 12 först till Lambohov åkte vi 15 stationer och gick av någonstans.
Sen tog vi bussen till gamla linköping och sen till ryd och sen till malmslätt osv...
Vi åkte alltid så många stationer som bussen hette. (alltså om den hette 3:an så åkte vi 3 stationer.)

Efter det gick vi och käka på stan. Fett mys! Har saknat henne och våra sjuka idér.
Nu har jag hennes hamster innanför min tröja. Kittlas som fan kan ja säga . menmen puss!
(svarar på frågorna så fort jag har mer tid..)


Här har ni fresten en bild på Kissie och hennes pojkvän. Äntligen fick ni se honom va ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0