and I'll swim the ocean for you

Tjollahoppsan!

Idag mår jag faktiskt bättre, har inte hostat alls mycket men däremot nyser jag fortfarande hur mycket som helst.
Och låter som en robbot..
Men jag tycker om att nysa, det kittlar så himla skönt i näsan. Och det är så skönt efteråt.
(Okej det är inte lika kul när man sitter på bussen och får till västa nysningen och alla bara kollar på en..)

Min bror kom hem med mcdonalds förut åt mig.
Chicken mcnuggets såklart. Men något som jag kan konstatera är att det inte är alls lika gott att äta mcdonalds när man tar med! Punkt slut.

Ska nog hoppa in i duschen strax och ta en liten promenix, bara för att få lite luft i mig. Har ju inte varit utanför dörren på flera dagar..
När jag kommer tillbaka förväntar jag mig en del drös med frågor bland kommentarerna, så fråga på!

Ha en fortsatt fin eftermiddag!

Den här låten är sjukt härlig. Metro station är faktiskt riktigt bra! Har ni hört deras andra låt Shake it?
Love it!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah fyfan va ful hon va. haha ;)

2009-03-10 @ 16:12:43
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: BANGLADESH-KILLE

jag undrar lite om den dära "kompisen" du alltid går till..som typ du inte skriver namnet på..äre en kille eller tjej

2009-03-10 @ 20:45:27
URL: http://kissies.se
Postat av: KEYA

Usch jag är också sjuk. Har varit det ett tag. Min röst försvinner också efter ett tag haaha låter verkligen som en robot då!

2009-03-11 @ 00:43:16
URL: http://keyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0