Vad händer i mitt liv?

Jag har precis slutat 8:an och gick ut med betydligt bättre betyg än förra terminen.
Förra terminen fick jag underkänt i många ämnen pga att de inte hade något underlag för just de ämnena.
Men den här terminen blev jag väldigt nöjd med tanke på min situation.
Jag spenderade skolavslutningen hemma hos mig här med tjejer från klassen och även Maria Ulvklo.
Det blev en riktigt lyckad kväll och jag kommer bara närmare och närmare alla i min klass för varje gång vi träffas.

Folkunga är en väldigt bra skola, och jag funderar ibland hur mitt liv hade sett ut om jag aldrig hade börjat där.
Eller om jag hade bytt tillbaka till Nya Munken.
Jag har lärt mig så mycket sen jag började på folkunga, både kunskapsmässigt men också lärt känna mig själv på ett helt annat sätt. Jag stortrivs där!
Dock kommer jag inte överens med en tjej i min klass, men man kan ju inte komma överens med alla eller hur?
Jag vet också att hon läser det här antagligen och då kan jag ju passa på att säga att hon absolut inte behöver oroa sig över något. För mig är allt över.

Annars håller jag sams med dom flesta och har fortfarande mina nära vänner som jag tycker om väldigt mycket.
Carolina, Maria, Maria, Katta, Cissi, Filippa, och sen även många fler.

Jag är fortfarande singel men hade en kille som jag var påväg att bli tillsammalns med för ett tag sen , men jag insåg att jag inte orkade med förhållande nu över sommaren.
Just nu orkar jag inte med förhållande, vilket jag iförsig inte har gjort i ett år nu.
Men när den rätta kommer som jag verkligen tycker om ska det nog inte bli något problem att binda sig, vare sig det är vinter eller sommar.

Nu ser jag fram emot en lugn men ändå rolig sommar.
Innan varje sommar börjar brukar jag tänka " Det här ska bli den bästa sommaren nånsin"
Men den här sommaren har jag faktiskt inte tänkt så. Varför?
Det är inte för att jag vill att den ska bli sämre än någon andra sommar,  men jag orkar inte försöka få det så bra som möjligt. Den här sommaren vill jag bara va, det är min paus från allting.
Det har hänt så sjukt mycket i mitt liv de senaste månaderna så nu måste jag stanna upp.

Snart åker jag till Kina och det ska bli så skönt att kunna komma bort från allt ett tag.
Är borta i 17 dagar och sen när jag kommer hem drar jag och brudarna till Öland och festar där i 1 vecka tillsammalns!
Det kommer nog bli en bra sommar trotts att jag inte tänkte att det skulle bli den bästa.
Jag har ändå som roligast när något spontant händer och man inte måste överträffa sina förväntningar.
Hatar förväntningar. Så är det bara.

Sådärja, nu har ni lite mer koll iaf.
Hoppas ni har det bra, för det har jag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, riktigt snygga bilder ;) <3

2009-06-18 @ 21:59:04
URL: http://http://ellinorerland.blogg.se/
Postat av: louise

vart i Kina ska du åka? :D har varit där 2 ggr tidigare, häääftigt land:)

2009-06-24 @ 17:19:37
URL: http://louiissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0