Producerade himlen eller mina ögon mest vätska idag?

hallå i stugan.
Idag har jag åkt berg-och-dal-bana. (nej jag fattar aldrig hur man ska skriva berg-och-dal-bana!)
Inte vilken berg-och-dal-bana som helst, utan idag har mitt humör varit med om en otäck uppförsbacke, och en otäck nerförsbacke, och massa otäcka svängar. Om jag fick välja skulle jag radera den här dagen från mitt liv.
Men det får jag ju inte såklart, så jag får göra samma sak som jag gör alla andra gånger när det händer något olyckligt - bita i det sura äpplet och se glad ut.

Det jag försöker förmedla ovan till er är att mitt humör har varit väldigt varierande idag.
Jag vaknade imorse och såg fram emot en riktigt rolig dag, men jag hann nästan inte mer än komma till skolan så försvann mitt leende på läpparna. Det har varit en riktig skitdag om jag får säga det själv.
Undra vem som producerade mest vätska idag, himlen eller mina ögon?

Som tur var blev allt lite bättre nu frammåt kvällen då jag kunde börja le igen och glädjas åt alla fina bidrag idag på gårdsfesten. Det var många som var väldigt duktiga! =)

Nej nu har ni hört på mitt tjat, och vet hur läget ligger till.
Hoppas på att få åka uppskjutet imorrn istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0