love game

Hola!

Jag sitter nu och planerar för morgondagen och försöker klämma in allt som jag ska hinna med under dagen i mitt schema. Hur jag ska få ihopp allt är ju en annan sak vi får snacka om!
Ska hinna med lite för mycket reser, träffar och annat.
Blir inget vettig inlägg nu inte, men ni vet iaf att jag är stressad som en gris!

Har tagit på mig ansvaret att ha bjudning här hemma med en massa tjejer på Torsdag.
Kanske ångrar mig lite, men samtidigt vad kul det ska bli!
Även om det är väldigt jobbigt att fixa och planera så är det ändå väldigt roligt.
Det börjar ju bli en tradition att vi är hemma hos mig och förfestar nu! haha nedå =)

Nu måste jag återgå, puss!

Ingen har väll missat Lady gagas bästa låt ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0