Checka nästa inlägg! =)

Ikväll har jag varit ute och spelat lite basket (blev inte så mycket basket kan ja lova) och bara haft det kul.
Nu har jag kommit hem och sitter här framför datorn, allt känns så tomt hemma.
Det är nu jag hatar singellivet, när jag sitter hemma för mig själv och har ingenting alls vettigt att göra.
Alltid när jag är själv hemma på kvällarna blir jag så depressed.

Jag känner mig så ensam och allt känns så hopplöst.
Men jag vet ju att egentligen mår jag ju bra, jag måste bara få ha mina stunder ibland som jag inte alltid är glad.
Ska jag skriva det här i bloggen egentligen? Ska ni veta när jag sitter och tycker synd om mig själv framför datorn.
Den här gången får det bli så i vilket fall.
Nu fick jag en idé! Ska skriva ett inlägg efter det här om vad som händer i mitt liv just nu.
Eftersom jag inte uppdaterar så ofta. Japp, det låter bra. Så får det bli, hörs i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0