Är alla kapabla till att ta någon människas liv?

Vad händer med alla människor?
Varför börjar alla döda folk? Kan man vara så arg så att man dödar någon?
På den senaste tiden har jag ställt mig själv miljontals frågor om döden. Jag hatar döden.
Kan alla verkligen bli så arga att dem dödar någon?
Jag tänker att det är såhär.
Det är en nivå från 1-5, som alla människor har.
När jag blir arg för att någon har tagit sista godisbiten eller något liknande är jag arg på skala 1.
Men när någon har gjort någon i min familj illa eller någon jag tycker om, så är jag arg på skala 4/5.
När man är så arg så man är uppe i skala 5 så dödar man någon.
Det spelar ingen roll hur snäll en människa än är, är man uppe i skala 5 dödar man.
Sen kan det finnas personer som kommer upp i skala 5 av mindre skäl som att någon säger något dumt till än eller liknande. kan det här stämma? Är alla kapabla till att ta någon människas liv?
Bara för att dom är på skala 5?

Här hittar ni Therese Rojos blogg, hon blev mördad i stockholm för inte länge sen, av sina vänner


VÄRLDEN FUCKAR UUUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0