CHINA PIC'S PART 1

Jag saknar Kina jättemycket!
Jag saknar värmen, människorna, storstaden, alla upplevelser, maten... Åh jag vill åka dit igen, nu!
 
Världens högsta byggnad. Den som ser ut som en kapsylöppnare. Det roliga är att den som står brevid ser mycket högre ut...

Men när man står där uppe så tittar man ner på den.

Utsikten från världens högsta byggnad, här ser man också Bund floden.

Mamma och jag i Gamla stan

Mamma och jag igen i gamla stan

Haha jag och Mimmipigg

Danne Allen Jakob och Jag på en bar första kvällen

Jag på baren

Chapagne!

Mamma Danne jag Jakob


Jag vill åka tillbaka......

Kommentarer
Postat av: Emelie

det såg juh skit härligt ut:D<3

2009-08-02 @ 15:30:08
URL: http://emmeznow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0