Utkast: Hej sotungar! ...

Hej sotungar!

Hur mar ni i sverige? Har i Kina mar jag asbra, det ar hur varmt som helst!
Jag saknar alla dar hemma sa javla mycket, tur att jag har kul har annars hade jag nog inte klarat att vara utan dom.

Har nyss kommit hem fran en shoppingrunda med min brorsa, klockan ar halv elva har.
Igar var vi pa varldens haftigaste nattklubb, dj;n spelade grym (!!) musik, och vi dansade sjukt mycket.
Nagon var tillochmed uppe pa scenen och dansade, hmm.. hehe..
Imorrn ska vi upp i varldens hogsta byggnad , ska ta massor kort at er sa ni kan fa ta del av det ocksa :)

Hittade en sida dar man kunde kolla hur manga besokare alla bloggare har, (nastan alla)
och upptackte hur manga det ar som ljuger om sin statistik! Hahaha! Holl pa att bajsa pa mig nar jag laste hur manga endel hade. (med tanke pa hur manga de har sagt)
En bloggare hade inte haft nagra besok pa en vecka, och anda ar det kommentarer pa de senaste inlagget, hmm nagon skriver sina egna kommentarer ? hahaha sa fuuuult!



snackar med marcus pa msn nu, saknar han och alla vanner dar hemma!

Kommentarer
Postat av: rrrenate

sv : tack sötnos:)

2009-07-13 @ 09:29:22
URL: http://rrrenate.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin blogg!:)

2009-07-17 @ 23:16:24
URL: http://maddywood.devote.se
Postat av: Anonym

Var det du som sa att man solar gratis på friskis om man tränar där?:P

2009-07-24 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0