Test!

Skulle sätta på ett avsnitt av OZ, men jag somnade efter halva och sov till nu!
har inte hunnit börja packa än, och innan jag gör det tänkte jag göra ett test om min bror, för jag älskar ju honom!

Gör det här testet, annars älskar du inte din bror!

Vad heter han? Jakob Sjöstrand
Vad var det senaste han sa till dig? Hejdå Emma, vi ses imorn
Vad brukar han säga när han kommer hem? Tja
Vem umgås han mest med? Hmm.. Väldigt olika i perioder, men jesper mycket :)
Har han någonsin haft en flickvän? ja
Har han en speciell lukt? Ja det tycker jag =)
Kan du hans mobilnummer? NEJ!
Vad är typiskt honom? Att vara beskyddande
Är han din lillebror? nix
Är han din tvillingbror? nixpix
Hur många år skiljer det mellan er? 3 ungefär
Brukar folk säga att ni är lika? Ja ganska ofta
Har ni samma föräldrar? ja!
Brukar ni göra mycket saker tillsammans? ja, allt som man kan göra som bror och syster :)
Kan ni prata om allt? Faktiskt, ja
Kan ni skratta åt allt? haha OM vi kan
Bor ni i samma hushåll? Yessbox
Umgås ni med samma människor? Det händer väll
Är ni oftast sams? japp
Tycker du ni har en bra relation? Bästa man kan  ha!
Tror du han tycker det? Det vet jag att han tycker
Samma skola? japp!
Samma musik? yess
Vad var det sista du sa till honom? Hejdå lycka till med resan och allt , vi ses imorrn!
Uppskattar du honom? Ja, han får mig att uppskatta livet
Litar du på honom? till 100 %
Brukar du sno grejer av honom? haha har inte så mycket att sno så nej.
Vem är det som startar era fighter? haha datorn faktiskt, annars bråkar vi aldrig
Ställer du upp för honom om han behöver dig? Var som helst,när som helst, hur som helst.
Om du såg han gråta, skulle du gå dit? Självklart
Till sist, älskar du honom? Mer än någon individ på den här jorden


Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0