sjukare kan ingen vara

Godmorgon alla friska...

Här sitter jag framför datorn och håller helt seriöst på att svettas ihjäl, fast samtidigt fryser jag.
Stoppade in den där äckliga tempern under tungan och det visades sig att jag hade 38,7 i feber.
Jag har alltså inte blivit frisk utan mår verkligen uselt! Men mamma är och köper "sjuksaker" till mig..

Det var iaf kul att träffa Carro igår, vi gjorde lite saker och sen stack vi hem till john där erik och flera var.
Där började jag må dåligt och efter en timmes sovande där skjutsade dom hem mig..

Idag vill jag ut men det vill inte min kropp, därför ska inte mina fötter lämna huset förens jag känner mig helt bra.
Inte så kul men så får det faktiskt bli.
Någon gång under dagen kommer ni få bilderna från Öland, endel av dom iaf.

och nej den nya skva****bloggen, jag tänker inte länka dig/er ! :)


i miss you, kom hem! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0