I DON'T WANT NO CAKE ON MY BIRTHDAY I WANT MY CAKE ERR DAY ERRDAY

Jag är inte upprörd.
bara det att jag fattat vem du var sen första dagen.
Jag är 1200 % säker på att det är du.
Det är jobbigt när man måste hålla det för sig själv och inte kan bevisa det.
Det spelar ingen roll vad du säger, jag vet att det är du. Och du vet innerst inne att jag vet.

Nu tänker jag inte nämna dig eller skriva om dig 1 enda gång till i min blogg, om jag inte känner att jag måste.


 Vaknade upp klockan halv tio. Febern var över! wihu! =)
 Däremot hade jag väldigt ont i halsen, men jag har hellre sjukt ont i halsen än att ha feber.
Har ätit lite vattenmelon och druckit Te.
Mamma och jakob stack nyss iväg till Tropikhuset (en resturant) för att fira mormor som fyller 70 år idag!
Att tiden har gått så fort, man kan verkligen inte tro att du är 70 hela år. Du känns så ung mormor =)

Eftersom jag inte kunde följa med så ska jag dra igång Harrypotter och halvblodsprinsen.
Hoppas den är bra, vi hörs senare! puss (K)
Mamma hade gjort världens finaste tårta till Mormor. Sån ska jag också ha på min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Saknar dig snyggo,bli frisk nu!

2009-07-30 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0