EVERYONE'S A WINNER WE'RE MAKING OUR FAME

Ledsen för dåligt uppdatering. Vaknade upp och mådde väldigt bra faktiskt, så jag stack nästan direkt till Calle där carro också var. Vi fucka ur som vanligt och det var lika roligt den här gången. ;)
Vi köpte hem pizza och åt och sen stack jag och Carro hem till var och en.
När jag kom hem var Peter och Jonatan här. Vi käkade och såg på beck och nu ska jag och mamma färga håret.
Antagligen blir det väll som vanligt ingen skillnad på mig, menmen..
Imorrn står det födelsedagsfest på schemat!

Har inget roligt att säga alls och har heller inga roliga bilder..
Men nu vet ni att jag lever iaf.


Calle, som vi försökte övertyga att skaffa blogg haha. Förgäves dock .. Haha..

Calles lägenhet. Julgranen gör allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0