en liten update fran Kina :)

namen hej pa er!

Hur har ni det hemma i Sverige? Har i Kina har jag det skitbra, ar bara inne pa andra kvallen an salange men har anda hunnit med sa grymt mycket!
Kina ar otroligt det gar inte beskrva bara ord. Kanslan av att ga runt pa gatorna och vara i hoga byggnader ar sjuk!
Det finns sa mycket man inte kan forestalla sig har.

Fick en kommentar pa bilddagboken som det stog "k'ande dig inte men R.I.P:( "
Jag ar absolut inte dod, jag lever mer an nansin nu. Sa ingen far tro att det har hant nagot for det har det inte.
Klockan ar halv nio pa kvallen har nu, da ar alltsa eran klocka halv tre pa dagen.
Undra om ni har det lika varmt som vi har det.
Det var en liten uppdate fran Shanghai!
puss

Jakob och jag igarkvall pa yui wiew
en dalig bild pa utsikten

i hissen pavag upp

Kommentarer
Postat av: rrrenate

ser grymt mysigt ut :)

2009-07-04 @ 19:28:12
URL: http://rrrenate.blogg.se/
Postat av: Maria Ulvklo

saknar dig som fan!

2009-07-11 @ 12:30:55
Postat av: emma sv:

Jag saknar dig med gullet!

2009-07-13 @ 05:47:41
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0