DU HAR SÅ FEL SÅ DU HAR RÄTT

Kom nyss hem från vårdcentralen, har ett virus så det är bara vänta på att det ska gå över.
Antagligen kommer det gå över inom två dagar, gladi emma =)

Annars har jag mest legat och skrikit hela morgonen, har haft FÖR hög feber och nae.. Livet har inte varit lätt idag.
Nu känner jag mig lite bättre och ska försöka få i mig lite mat.

p.s, till skvallerbloggen, man kan ta reda på en dators ip-adress, du gjorde det ännu lättare tack vare att du gav din msn adress! jag hatar dig, det vet du.

PUSS (K)


saknar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: carolina

Usch saknar dig så fort det går en dag så bli frisk nu! Jag & Cornelia ska avslöja Skvallerbloggen ikv! ;)

2009-07-29 @ 18:16:51
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0