byebye people!

Hallu!

Kom precis hem från utebion, filmen SÖG ju som vanligt men träffade ju mycket trevligt folk!
Har sagt hejdå till en del nu, resten får klara sig haha. Men det var sjukt jobbigt att säga hejdå till min Carolina, vi ska vara utan varandra så jävla länge nu. Det har ju inte hänt förut? Sen jag började på folkunga har vi ju i stort sätt setts varje dag. Finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna den tjejen!

Nu ska jag fortsätta att packa ner det sista, och sen klockan 08:00 imorgon tar vi tåget till Arlanda, sen avgår flyget därifårn klockan 14:00 om jag inte minns fel? Vi ska mellanlanda i Finland och sen klockan 01:00 (lokal tid!) landar vi i shanghai, så då får ni tänka på mig mina kära vänner =)

Jag ska tänka på er iaf, kommer sakna er sjukt mycket, speciellt dig Carolina! ♥


Min stjärna och jag!

Kommentarer
Postat av: Carolina '

:')

Jag ska tänka på dig varje dag som om du var hos mig så ska tiden få gå fort, för vartfan ska jag ta vägen när du inte är här? Jag får lösa det. Du MÅSTE hitta någon telefonkiosk så att du kan ringa till mig, för måste iallafall få höra din röst.

Kärlek till dig emma sjöstrand <3

2009-07-02 @ 01:19:07
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0