1 Juli 2009

Klockan är tjugo i nio, och jag kramade precis om min bror som nu ska till Kina.
Vi får hoppas på att han får en skitbra resa =)

Ser ni fresten att jag har ändrat design? jag orkade inte göra något speciellt, men ville bara ha förändring.

Dagen består mest utav att fixa saker inför imorgon. Packa, åka och låna en bok, säga hejdå o.s.v..
Jag ska försöka ta mig ner till utebion och säga hejdå till alla ikväll!
Min mobil har även lagt av för en månad nu, så man kan inte nå mig på annat sätt än på hemtelefonnen och MSN.
Just nu känns det sjukt konstigt att vara utan mobil, jag som i princip bor med den?
Men det kanske är nyttigt för mig att få vara utan mobil i en månad...?

Iaf spenderades gårkvällen i slaka/lambohov med lite folk. Det var chill asså!
Men nu är jag så jäkla hungrig så jag ska gå och göra lite frukost.
Vi hörs senare, kisses! ♥


Marcus och jag haha (Bilden är från Måndagen!)

Marcus och jag, nej det är inte som det ser ut (Bilden är från Måndagen!)

Haha jag älskar den här bilden, det var så jävla kul med den där jäkla aliminiumhatten. Haha! (Bilden är från helgen, i Varamon!)

Vackra Carro (Bilden är från helgen, i varamon!)

Jag (Bilden är från helgen, i Varamon!)


Kommentarer
Postat av: carolina

Kärlek till dig <3

2009-07-01 @ 19:06:05
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0