Värd fest med värt folk (och endel hade druckit litelitelite för mycket..)

Godmorgon på er!
Gårkvällen var ganska händelserik men också jävligt kul.
Festen var asnice, och trevligt folk med bra musik.
Men ibland får man i sig för mycket. Men vad vi har garvat åt folk som har druckit för mycket! Haha!

Inlägget ovan skrev Wickan och jag inatt när vi kom hem, vet inte riktigt vad syftet med det var men vi garvade i princip så mycket. Hehe..
Dom bilder som togs hittar ni här nere. Det var en värd kväll!
Tack Ingrid för att vi fick komma =)


Titta vad fint jag sminkade wickan :)  Så sjukt söt är hon!

Hennes outfit igår :)

Haha wickan och jag på dansgolvet igår.. Mitt huvud ser ju inte alls ut som en boll, nejnej..

Hmm.. Ett körkort jag och wickan hittade på vägen hem.. Fan vad galna vi var då!


hehe fett snygga på bussen hem...

Haha och wickan idag, vi är hyyyfsat trötta ;p


Kommentarer
Postat av: m

Ofta du kände ingrid? Du var för liten för att komma dit tycker jag ;)

2009-01-31 @ 19:46:18
Postat av: Anonym

Du har inte sagt vilken skola du går på ?

2009-02-01 @ 14:25:39
Postat av: Anonym

lämna ni in körkortet elr? :p

2009-02-01 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0