Tack för fin uppvaktning!

Min dag började idag med att Carolina Mamma och Jakob kom in i mitt rum och sjöng för mig.
Fick mycket fina paket och sen käkade vi lite frukost och smakade lite på tårtan.
I skolan så sjöng dom för mig och fick många grattis.
Och som ni ser på inlägget nedan satte dom upp 13 lappar över hela skolan, haha..
Efter skolan hade jag möte angående betyg osv..
Sen åkte jag hem och fick lite mer presenter och blev firad av Peters och hans familj.
Vi åt tårta och annat gott. Och klockan nio drog jag mig mot stan för att möta upp Wickan på steve's för att käka.
Där satt vi mycket länge och snackade om livet, vänner, kärlek, och allt ni kan tänka er.
Vet ni hur glad jag är att jag har henne? Ni som inte känner henne och snackar så mycket skit kan alla gå och dö.
Ni har gått miste om någonting så underbart. I love her!

Tack till alla som har uppvaktat mig idag, genom att skicka sms, ringa, skriva på msn, skicka mail, gästboksinlägg, kommentera bilder, kommentera i bloggen, sagt i verkligheten, skickat mms, skickat brev och allt var det är..
Tacktack babes!

Hihi söt bild på mig och wick!

Kommentarer
Postat av: wiictoria

Du är UNDERBAR Emma Sjöstrand <'3 Jag älskar dig något så grovt! Kommer aldrig svika dig..<3

2009-01-31 @ 17:42:20
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0