Lång dag

Jag är helt slut!
Vilken lång dag det har varit. Den har varit rolig men nu har jag gått och blivit sjuk.
Och så har jag verkligen bränt mig också. Solade idag igen.. (inte bra emma!)
Följde med Samir och klippte sig iaf, han blev såklart jättefin i sin nya frisyr också.
Han är en sån kille som passar i allt!
Sen gick vi då och mötte upp carro för att sola, och sen gick vi och käka på mcdonalds.
Matilda kom och där satt vi ett väldigt bra tag, och sen stack jag hem.
Och efter att ha varit hemma ett tag så stack jag till Matilda där också Carro va.
Där tog vi några bilder och hade det allmänt mysigt och trevligt.
Nu är jag hemma och är dödstrött.
Ska sova godnight.

wickan, en underbar vän :)

Stiliga Samir, observera innan klippning :) Visst har han snygga kläder?

en bild som togs

Titta vilken fin bild jag tog på Matilda och carolina :) Dom är så jäkla snygga!

och en riktigtriktigt fin bild på carolina. Änglahåret kallar vi det.

Är så stolta över mina sjukt snygga vänner!

Kommentarer
Postat av: wiictoria

carros änglahår, javisst(y) det var en trevlig dag emma!:) på stan, solning, mcdonalds och allt..

2009-01-17 @ 13:35:22
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Samir

Asså ni tog ju så sjuukt mkt godis från mig himla tattare;D

2009-01-17 @ 14:09:36
Postat av: emma sv:

svar till samir: haha käften dessutom så köpte du det åt oss :D HAHA DU KOM IHÅG ATT SKRIVA NAMNET SAMIR!

2009-01-17 @ 14:20:28
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Samir

Amen ni tog ju mer än va ni skulle ju;P aa vet kom ihåg det nu:D

2009-01-18 @ 18:21:51
Postat av: Anonym

jätte fin ild på dje,älskar dina fräknar,as gulligt :)

2009-01-18 @ 22:50:15
URL: http://holics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0