Mitt år, 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja absolut.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga nyårslöften förra året, jo att sluta röka och det gick ju inte så bra. Men titta ja lever för det!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min moster blev det, hon är som en nära vän så hon räknar ja med där.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen som stog mig speciellt nära, men en som jag var lite halv bekant med.

5.Vilka länder besökte du?
haha finland med carro!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Besvarad kärlek!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9 april, och många många fler. Har massor dagar som jag verkligen minns, men som jag inte kan sätta ut datumen på.

8. Vad var din största framgång 2008?
Ingen aning faktiskt. Har ingen större framgång, fast ändå är jag bäst i världen!

9. Största misstaget?
Att jag blev kär, fast det var också det bästa som hänt mig, men det har kostat mig mycket tårar och smärta.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag blev påkörd så ja, och sen har jag varit mycket sjuk (=mkt frånvaro)

11. Bästa köpet?
jani, har rätt många bra köp. Men det kan varit min saknade skinnjacka kanske. Haha, eller ne ja vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sen jag började på folkkunga har jag ätit ute varje dag med carro istället för skolmaten så mat blir det nog. Och kläder då!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mina vänner. Och "the-guy-in-my-head" :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Bag in da box, Flippa, When you were young, vänta föralltid, rullar fram, och mångamånga fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vissa perioder har jag varit gladare en nånsin, och vissa ledsnare en nånsin. Så båda och!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, och gått i skolan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haha, det nämner jag inte här.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mina kusiner med min släkt!

19. Blev du kär i år?
Ja, dödskär!

20. Favoritprogram på TV?
The hills, one tree hill!

21. Bästa boken du läste i år?
Hm, har inte läst någon tror jag. eller säkert i början, men inget minne av!

22. Största musikaliska upptäckten?
haha jag vet inte, axels shit tror jag.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte ihåg vad jag fick på min födelsedag. (!?)

25. Något du önskade dig men inte fick?
På min födelsedag? antagligen så var det väll det.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med min släkt tror jag..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp, mycket mycket saker.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
säger bara 4 bokstäver. F E S T

29. Vad fick dig att må bra?
Fester och vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn gustafsson!

31. Vem saknade du?
Filippa mycket. Och många andra?

32. De bästa nya människorna du träffade?
Carolina for sure. Och sen har jag träffat så otroligt mycket underbara människor, men jag har bytt kompiskretsar hela tiden. Men hade så kul med många av dom. Budde, Sandor, Edvin, Assan, Oscar l, ponken, sofie, det är så många så jag kan itne ens tänka mig att skriva alla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0