Underbara tjejer!

Fan jag är död idag igen. Skolan var helt okej. har verkligen dampat sönder med vissa tjejer idag,! haha!
Efter skolan stack jag och carro och käka nere på stan. Sen åkte jag hem, satte på en film som jag sedan somnade till.
Var faktiskt bra. Chasing Liberty hette den. Värd att se!
Här kommer lite bilder och senare ett videoinlägg på när vi tjejer dampar... (.......)


Den här lappen satt och väntade på mig imorse när jag kom till skolan för att öppna mitt skåp.

underbara nathalie och jag

Det här hade jag på mig idag

Marias tisha, den är så jävla cool! Skulle starkt vilja ha en sån!

Underbara tjejer!

Kommentarer
Postat av: wictoria

vaktis är cool!

2009-01-08 @ 20:59:19
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0