tumme upp & ner


Lov.
Alla älskar vi lov. Långa som korta, varma som kalla, tråkiga som roliga.
Lov är skönt och även om man inte gör något speciellt på lovet så är det bara ledig tid som gör att man bara kan koppla av och göra i princip vad man vill!

Vänner som sviker.
Igår bestämde jag mig för att jag aldrig mer ska lita på någon.
Visst när det gäller småsaker och sånt. Men inga saker som kan påverka mig negativt om det kommer ut tex!
Jag hatar när någon bryter förtroendet. Det behöver bara inte ha med att "säga saker vidare" utan också vad folk gör.
Jag vill inte ha några vänner som sviker. Från och med nu så får ni bara en chans.
För visst, alla gör misstag. Men ett misstag, har man tänkt igenom innan. Man är alltid lite medveten om vad man gör.
Det borde man fan inte förlåtas för.
Hoppas alla där ute tar vara på förtroendet ni har fått av någon!

Kommentarer
Postat av: AMANDAJOSEFINE

lov är bra, men man skulle ju inte uppskatta det lika mycket om vi hade många fler lov. :)

Men svikande vänner suger, det håller jag med om!

Ha en bra kväll!

2009-01-04 @ 22:39:49
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: AMANDAJOSEFINE

Nej det gör man ju faktiskt inte! :) Men sommarlovet måste vara lånt iallafall, annars hade man aldrig fått vila pp sig ordentligt :D Jaha, då måste jag kika på cubus! :D det var länge sen jagv ar där inne :P Good night!

2009-01-04 @ 23:14:25
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: fåk

Hur mobil bloggar man emma? :D vore en ängel om du förklarade :D

2009-01-05 @ 01:00:54
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0