Study, study me

Sitter och pluggar järnet just nu,
Men har precis blivit klar med min svenska uppsatts.
Skriver om barnmisshandel och den blev rätt bra till slut.
Nu ska jag sätta igång och plugga in delstater i USA, eftersom jag har prov på det imorrn + naturresurser och bergkedjor etc.. Efter det ska jag sätta igång med att börja plugga till Kemi provet vi har på fredag plus franska läxor.
Fast Läxorna och kemiprovet är ju på fredag så jag har ju lite tid kvar dit så jag känner ingen press!
Nu återgår jag till bloggen höll jag på att skriva, (eller rättare sagt skrev) men nu återgår jag till pluggandet!

Såhär kan det se ut när jag pluggar

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

ååh plugga ska jag också göra nu.. :o

Ha en bra kväll och sov gott sen!

2009-01-20 @ 21:51:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0