Spyr på er och skridskor :)

hejsan.
Jag vet att jag kanske har varit den sämsta på att uppdatera dom senaste dagarna.
Min ursäkt är inte att jag inte har haft tid eller inte varit hemma, eller varit sjuk och mått dåligt.
Utan helt enkelt att ni har varit så tråkiga så att jag bara ville spy på er.
Menmen, det har jag ju inte gjort så det får ni väll vara glada för iaf!

Idag har det varit kanske världens slappaste dag i skolan. Klockan tio åkte vi och körde skridskor i ishallen
och elva drog Carro och jag och åt pizza. Efter det skulle vi alla till simhallen, men jag Carro och Nath kunde inte vara med och simma så vi stack då istället hem till Nath och sjöng singstar och hade roligt.
För er som inte fattade så har vi alltså haft frilyftsdag idag.

Nu ska jag iväg och sola med Carro och sen ska vi till hockeyn.
Dom spelar mot djurgården så det kommer nog bli en händelserik match :)
PUSS


Från isen idag. Carro Katta Maria och Nath

Carro Katta jag Maria Nath :)

Carro och jag<3

Kungar är vi :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

har alltid tyckt att det är sexigt med tjejer på isen :D

2009-01-27 @ 15:53:20
Postat av: A M A N D A - F A L K

Haha yeah!

ideon på er var ju rolig.. :D

Hoppas du får en mysig eftermiddag!

2009-01-28 @ 15:56:06
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0