Sola på feel good!

Nepp det blev inget blogginlägg från solariumet.
Ville ju inte låta pappa vänta ännu längre medans jag satt där inne och bloggade.
Inte så mycket brunare blev jag, men lite brunare iaf =)
Ett tips till alla ni som solar, är att sola på feel good. Dom har bra rör, (som byts ofta)
och sen kostar det bara 30 kronor för 30 minuter.
Nu ska jag sätta på någon film, det hade ni inte kunnat gissa va ? hehe..
Sen får jag se till att käka någon lunch.
Ha de bra så länge kisses


Snälla jag ber er alla, att verkligen torka ur solariumet efter er.
Det blir ju så mycket svett och massor av kroppens vatten som avdunstat.
Hur äckligt är det inte att man ska lägga sig i någon annans svett?
Hoppas alla verkligen torkar av :)

Idag använde jag inte min mobil att lyssna på musik utan istället högtalaren (den vita längst bort) och lyssna på radion i. Det funkade ju faktiskt helt ok det med !

Kommentarer
Postat av: wictoria

men du kan väl också tvätta innan eller? btw så ska du videoblogga idag, din lilla hotdog;)<3

2009-01-14 @ 14:56:34
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

torkar man inte av ordentligt innan man solar också så att man är säker på att det är fräscht! :)

Det är så snyggt att vara brun :D

Ha en bra kväll!

2009-01-14 @ 20:17:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh jag vill också sola! Men nu är jag brutalt pank. går inte att ha mindre pengar känns det som. Ligger fan i minus! Hoppas du haft en bra dag! Ses imorn <3

2009-01-15 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0