Right here with me

Idag har jag varit på Nya munken istället för folkunga eftersom jag eventuellt ska börja där.
Det kändes bra att vara tillbaka, dock lite konstigt att inte gå i H som jag gick i förut när jag gick där .
Men D är en underbar klass som jag har många vänner i =)
Men ändå, utan folkunga kändes det fel.. Jag vet inte, får överväga vad jag vill nu under dom två dagarna framföver som jag ska vara på Munken!

Ikväll ska jag och Carro ner till FeelGood och gymma. Det blir nice!
Och om 2 dagar fyller jag år!

Visst är låten sjukt skön?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sluta blogga? du bloggar inte så ofta längre..

2009-01-27 @ 15:52:26
Postat av: Anonym

varför vill du byta tillbaka till munken (ewventuelllt) och varför till en annan klass? ;)

2009-01-27 @ 16:11:15
Postat av: wiictoria

det är ju den vi dansar till på dansen =D

2009-01-28 @ 22:41:28
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0