Pluggat sönder hjärnan!

Nu har jag pluggat vääldigt länge!
Känns som jag inte har någon hjärna kvar.

Började plugget med att dricka lite te

Sen blev jag hungrig, då åt jag upp kemiboken

Sen blev jag hungrig igen, men då tog jag lite youghurt (stavning?) och gjorde ett hjärta utav linfrö.
Så fint så :)

Mamma har hjälpt mig att plugga ikväll och det har gått jättelätt, även fast det är så mycket att lära in på en kväll.
Vi pratade om när vi var i Idre Fjäll, och såhär lät det ungefär..
Emma: jag kommer ihåg att vi var vid en bäck typ...
Mamma: Ja och sen åkte vi i kanot på och letade efter bävrar.
Emma: fast då var nog inte jag med
Mamma: Du var visste med?
Emma: nej....
Mamma: Jag vet att du var med. Fast vi såg aldrig några bävrar, det kostade 350 kronor per vuxen person att åka dom där kanoterna för att leta efter bävrar!
Emma: Jag var inte med
Mamma: Om någon frågar om du har varit på bäversafari så kan du säga ja

ibland undrar jag vart jag har fått för gener egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0