nyårsbilder


hos stylisten innan. Usch vilken bild det vart :(

moi

inte alla tjejer, men nåra :)

charlotte jag sofie karin

charlotte maria jag

karin maria

skål!

lollo gella charlotte maria jag

cissi lollo gella maria charlotte jag hanna

cissi carro

sofie maria jag

jag

det åts lite också. Gella carro maria vissi jag sosse

sofie och jag var pepp

carro charlotte issi jag lollo gella

maria sofie jag

jag hitta min kompis bocken

sofie ville också vara med och leka med bocken

vi var törstiga

haha jag led

gella och jag

sofie och jag

carro och sosse

jag var snygg

elli sofie

gella och charlotte sjunger singstar

sen vart det utgång till borggårn

och där skålade vi med skumpa, sen blev det efterfest!

Hoppas ni har förstått hur kul vi hade. Annars kan jag skriva det nu. Vi hade det bästa nyåret nånsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0