Nog med spänning för idag!

hej sötnosar!
kollar på prison break, alltid lika jävla spännande.
Påtala om spännande så var ju sista perioden i hcokeymatchen sjuk.
Jag skrek så att jag dog!
När vi kvitterade till 3-3 så blev alla helt överlyckliga.
Jag kramade helt random personer och Filip bara lyfte upp mig och kastade runt mig.
Ren lycka kan jag lova!
Men nu räcker det med spänning för idag känner jag, mitt hjärta slår i 110 eller nåt.
Matchen slutade 3-3 iaf. Vi kör på fredag igen men då möter dom Frölunda!
Nu ska jag se på prison break och dricka te.
Puss älsklingar!

Niklas var på matchen =)

Och tjockis VC som för all del inte tackade nej till all gratis choklad!

Stämningen är sjukt underbar!

jossi och niklas och carro :)

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

Good morning!

Kul med hockey men du tänkte aldrig att du kunde gått på idrottsgalan istället? :)

2009-01-20 @ 07:10:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: wiictoria

har du råd med mer hockey?:O

2009-01-20 @ 22:05:28
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0