Möte och sova!

hej hörrni!
Idag har jag sovit hela dagen och kollat på film.
Fast klockan fyra gick jag på ett möte angående det i inlägget nedan.
Det gick bra och valet lutar nu mer åt ena hållet, men jag har somsagt inte bestämt mig.
Ska försöka att inte tänka så mycket mer på det ikväll, och sticka ut och träffa en kompis i Berga.
Igår så drog jag till stan och käkade med Rabi, mycket mysigt :)
Nu måste jag dra mig, kanske mobilbloggar sen. Annars hörs vi ikväll!
Puss


Vackra Rabi :)

Och såhär ser jag ut idag

Kommentarer
Postat av: wictoria

jag tkt inte rabi var "vacker" om man får säga dt själv..:/ och btw berätta vad dt var för möte? erkänn om att du ska byta skola?:/

2009-01-22 @ 18:49:39
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

så coolt med lugg verkligen :D

Hoppas du får en bra onsdag kväll!

2009-01-28 @ 17:55:19
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0