Lång dag!

Hej på er!
Som jag skrev i förra inlägget, vilken lång dag det har varit!
Började klockan 08:10 och har haft lektioner konstant ända till klockan tio i fyra.
Förutom efter lunch då vi såg på en intressant film om vattenbristen i många länder och om hur "coca colan" påverkar våran miljö. Kanske mer om det i ett senare inlägg!
Iaf så kollade vi på film i aulan då jag och Klara passade på att ta en liten powernap. I smyg då såklart..
Nu är jag hemma och ska plugga, har massor prov och uppsatser den här veckan.
Men ska bli så skönt med studiedag på Torsdag!
Nu ska jag äta lite mellis och samtidigt plugga.
Hörs senare!


Det gick väldigt segt i kön till mackorna idag. Svinlång kö var det!  Eller kö och kö, alla står mest i en stor klunga.
haha eriks kommentar:
Erik: Emma kan du inte putta in mig?
Emma: är du seriös?
Erik: ja jag är hungrig
Emma: haha jo det kan jag väll (puttar in honom)

Erik ramlar på alla men kommer iaf först i kön. haha han är gullig han!


Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

Sv: Jo vanligt folk får gå på idrottsgalan och köpa biljetter på läktaren. alla idrottskändisar sitter på golvet vid borden och äter :)

2009-01-20 @ 21:52:04
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0