jamie durnan ska sova hos mig inatt

hallå!
Kom nyss ut ur duschen och ska fixa iordning mig snart och åka till stan med min saknade maria.
Glad :)
Sen idag händer det inte så mycket, det är ju söndag. Alla hatar söndagar. Kan aldrig hitta något roligt att göra på söndagar. Det är surt!
Det är ju inte direkt något plus att skolan börjar på, vad är det onsdag?
Nej, det ser jag inte fram emot. Ska bli så otroligt tråkigt rent ut sagt!
Men nog om tråkigheter. Nu : Frukost!


jamie durnan är ju inte så ful heller


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså tänker inte du på barnen i afrika och sånt när du shoppar kläder? Dom har inga kläder och alla pengar du spenderar på kläder varje månad kunde gett varsitt barn en liten tröja tillexempel. Du kanske inte är så snäll och smart som du tror att du är!

2009-01-04 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0