Jag har bajsat på mig 3 gånger

Imorrn ska jag gå till skolan! Nu kan inget stoppa mig.
Jag blir så otålig när jag är hemma, jag vill bara fixa mig och ta på mig fina kläder..
Visst märker ni inte att jag just nu för stunden är jordens räddaste människa?
Jag har precis sätt på Stay Alive. Världens läskigaste film.
Vet inte hur många gånger jag har bajsat på mig. Typ tre...
Ska försöka sova och jag ska fan i mig inte INTE drömma mardrömmar..
jeppjepp, bye hoes!


i solariumet idag. Det konstiga är ju att dom har något ljus så att man ser mycket vitare ut när man ligger i solariumet.
Borde dom inte göra ett ljus så man ser brunare ut så att man blir pepp på att sola igen?

Kommentarer
Postat av: Victoriaa

åh, stay alive är bra & men man borde ha en pojkvän i närheten när man ser den! ;)

2009-01-15 @ 07:22:51
URL: http://lillavicki.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

sch jag hatar läskiga filmer, jag blir så himla rädd! :o det är smaart med solarium men jag tycker det verkar jätte jobbigt att nästan vara beroende utav dom.. :)

2009-01-15 @ 18:00:46
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0