En trött filippa

Hela natten har vi sett på Bring it on. Eller snarare jag, filippa somnade efter halva filmen. Så klockan 6 gick jag mot min säng och skulle läggamig men väckte filippa innan. Såhär lät det ungefär.


Emma: Filippa var filmen bra?
FIlippa: ö-ö-hh-mm ja de var den.
Emma: tyckte du inte den var lite seg i slutet?
Filippa: jo det var den..
Emma: jo för du såg ju så mycket menar jag..
FIlippa: hehe

Bara så ni vet så var den inte seg i slutet, den var en skithärlig tjejfilm :)

hehehe jadu...


Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

haha vilken bild! :)

Jag tycker det är mysigt att se på film men jag har nästan aldrig tid, eller tar de tiden jag har över till det.. Ha en bra kväll!

2009-01-07 @ 16:49:00
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0