en ful bild

hallåhallå ungjävlar =)
Det blev ingen skola för mig idag, det beror inte på att jag fortfarande är sjuk utan för en ganska jobbig natt.
Så pappa är lite snäll nu idag så strax kommer han förbi och ska skjtusa mig till Solariumet så jag kan få lite sol.
Sen skjutsar han hem mig också. Snällt va?
Men idag är det fint väder ute så då kan jag inte annat än att vara på gott humör :)
men nu ska jag kila, kanske uppdaterar från solariumet.
puss!

Min lugg bara växer och växer så snart kommer hela växa bort och då är jag äntligen av med den! :)
glad emma

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 12:27:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

2009-01-14 @ 13:13:52
Postat av: Sofie

Tycker du det ? : D taaack så mkt ! : )

2009-01-14 @ 13:14:18
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0