Byebye my baby!

Ni tror säkert att jag dog efter film-maratonet igår natt. Men icke!
Visserligen har jag varit så trött så jag skulle kunnat dö hela dagen, men har kämpat mig igenom skolan.
Efter skolan mötte jag upp filippa och amanda och vi gick och käkade.
Shoppade lite och sen stack vi hem och jag hängde med filippa till stationen och sa hejdå.
Saknar henne redan, men den långa kramen får hålla tills nästa gång vi ses.
Vilket antagligen blir på sportlovet då vi kanske ska till stockholm tillsammalns =)

Här kommer några mysiga bilder på mig och pettan och annat

så jävla gott är det med blodapelsin! (fast det här är mandarin..)

älskar min nya mössa :)

haha snöggt

Dom har ju gjort nya Gina Tricot så jävla fräsht!


Kommentarer
Postat av: AMANDAJOSEFINE

Ser bra ut på Gina :D

Ögonfrans färg finns på kicks och H&M :)

2009-01-07 @ 23:23:22
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0