Burned och snart kommer min första videoblogg!

Hello on you guys!
Har ni haft en bra dag? Min har varit suverään!
Träffade min bästa vän carro för första gången på väldigt länge, egentligen är det inte så lång tid
men all tid utan henne känns som en evighet.
Skolan flöt på bra, och min klass är lika gullig som alltid.
Drog och käkade med Carro Samir och Wickan efter skolan och efter det stack vi ner och solade, senare kom också katta.
Sen bar det av hemmåt för mig, där jag dåg fick granska min bränna.
Och då menar jag verkligen bränna, inte sådär brunt utan RÖTT. Som en tomat typ, eller en kräfta..
BURNED.
Kom nyss hem från stan där jag har suttit och fikat med jessica, sabbie, wickan och två andra urgulliga tjejer.
Trevligt!
Tack hörrni också för alla gulliga kommentarer och tips, you are lovely!

haha och tro det eller ej, men snart ska ni få se min första videoblogg.
(paniiic)

Maria på hemkunskapen

Katta också, som förövrigt var så sjukt söt idag!

söta ellen :)

Kommentarer
Postat av: wiictoria

tack för en uuunderbar dag! haha jag kom bara ihåg sabbie, malin och izabella. var det jessica hon hette :P

2009-01-15 @ 21:47:20
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: wiictoria

lägg upp videobloggen förfan

2009-01-15 @ 22:25:42
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0