Beslutet är taget

Nu har jag bestämt mig.
Ni som går i Folkunga eller munken kommer märka vilken skola jag kommer till imorrn.
Ni som inte gör det får veta det imorrn när jag berättar det i bloggen.
Det känns bra. Jättebra. Jag gick på magkänslan, och det kommer bli rätt.
I just know it!

Fast nu har det inträffat något annat...Både bra och dåligt.
Men det ska jag hålla för mig själv. Resten av mitt liv tror jag!
Det är så typiskt mig, asså verkligen typiskt.
Och att det händer som det gör också.
Usch..  Nu känns det som att det är något dåligt, men egentligen något bra..
Äsch, jag vet inte. Blandade känslor!

Nu bjuder jag på lite folkunga minnen. Tack för ni har funnits där för mig!

Katta och jag

Nath och jag

Folkungatjejerna hade lite party hos Wickan. Väldigt rolig kväll men slutade lite fucked up..

Wickan och jag i ryd. Haha sjuk dag!

Haha Nath och jag!

Wickan och jag :)

Wickan och jag!

Wickan och jag!

Wickan och jag!

Alfred, Joel, Emelie, Jag!

Emelie, Joel, Alfred, Jag, Frida, Elsa och Rebecka!

Wickan Katta jag och Maria!

Jag Joel, Ludvig, Frida, Alfred, Emelie. Haha glömmer aldrig den här dagen!

Emelie och jag!

Emelie, Nath, Och jag!

Nath jag och Camilla

Jag Emelie och Klara!

Maria och jag!

Camilla, Jag, Maria, Ellen, Victoria, Elisabeth, Nath, Elsa!

Emelie och jag! Haha det här är en oförglömlig fredag!

jag och Nath

Maria jag och Nath

Maria jag Nath Emelie Camilla Katta

Jag och Wickan!

haha pyramid dagen kallar vi den här dagen!

Haha så sjuk cykeltur hem efter festen med Maria och Wickan. haha har nog itne garvat så mycket någon gång!

Carro och jag<3

Wickan Carro och jag på filmkvällen i skolan

hahaha

Här fick Ronja Sofie och Cissi komma med på ett hörn även fast dom inte tillhör folkungaeleverna :)

Avslutar med en bild på några fler i klassen av oss.
Vet ni hur underbara ni är? Ni är underbarast av allt och alla.
Ni har gjort mig till den jag är idag. Jag gillar er så grovt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Emmaaa! :'( Du kommer vara sjukt jävla saknad och det hoppas jag att du förstår! Fyfan va jag kmr sakna dig på riktigt... <3

2009-01-28 @ 01:34:01
URL: http://apparat.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

Godmorgon!

ååh vad söta bilder :D vad bra att det känns bra med ditt beslut..

Sv: Angående lycka har du kanske rätt! jag förstår iallafall vad du menar ;)

Ha en bra dag :)

2009-01-28 @ 08:25:59
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: wiictoria

HAHA alla tror att du byter bara för att du la in bilder på folkunga:(

2009-01-28 @ 22:46:20
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0