Ännu mer sjuk och söta läsare!

Godmorgon.
Man kan inte påstå att jag har sovit bort min sjuka, för nyss när jag vaknade så hade jag ännu mer ont i halsen och kunde knappt prata.
Mamma hade gjort frukost och pappa är här och vi sitter och snackar lite.
Eftersom det blir att vara hemma resten av helgen, så ska jag snart dra igång en film med mamma.
Ska försöka skriva klart min uppsatts om barnmisshandel i svenskan också.

Måste påpeka hur söta alla ni läsare är, det är så att jag vill kyssa er allihoppa :)
Fortsätt kommentera gullungar, ni gör mig så glad ! :)



och visst ville ni ha en bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: wiictoria

sexxi motherfucker;O

2009-01-17 @ 15:58:10
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo precis åh det e riktigt härligt me såna helger eller vad säger du ?

2009-01-17 @ 16:25:01
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0