American History X och STEP UP

Hejsan hur står det till med er?
Idag har jag varit hemma och varit sjuk. Jag kunde verkligen inte somna inatt, det tog mig tre timmar att somna efter jag ahde skrivit inlägget nedan.
Hur har min dag sett ut idag då. INte hänt så mycket, har sett på film.
American History X, & Step up. (den första)

American Historiy X var rätt så sorglig och lite obehaglig. Men den är ändå  värd att se!
Step up var en film som jag blev väldigt glad av och den satte igång längtan efter att få börja dansa igen.
Får se hur det blir med det! Men två värda filmer att se iaf!

Är det någon som vet hur gammal man måste vara för att skaffa gymkort?
Är det olika beroende på vart man ska gymma?


Den manliga huvudrollen i step up
Channing Tatum är  så sjukligt snygg
så jag avlider.


Kommentarer
Postat av: Anonym

UNgefär som om jag skulle skrivit inlägget,hehe:)Är oxo as sugen å att börja gymma tyvärr måste man typ va 16 överallt:(!

2009-01-12 @ 20:25:27
URL: http://holics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just ja,fin ny design btw :)

2009-01-12 @ 20:25:48
URL: http://holics.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, så kul :) Ja, man blir så sugen nu så att man kan komma i bättre form till sommaren. Jaha, fan va trist.. Men då får det bli friskis och svettis igen då:) Det är rätt kul faktiskt! Tack så jättemycket:)

2009-01-12 @ 23:06:41
Postat av: wiictoria

du måste vara sexton :/

2009-01-13 @ 16:20:02
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0