Helgen!

SHOO!

Haha vilken bra uppdaterare jag är! Det har varit en härligt helg med dop, mat, trevligt folk, tårta, shopping, träffat katta och promenader och mycket annat!
Det har varit en väldigt bra helg måste jag säga.
Dopet var jättefint, ett sånt dop ska jag också ha. Lagom långt och väldigt fint i en mysig kyrka!

Efter dopet åkte alla hem till Morfar och Ulla och  "minglade" och åt god mat och sånt där ni vet.
Här får ni lite kort från helgen. Dom från dopet är tagna med dannes kamera resten med min mobil..
Vilket ni kanske ser (;


Jag påväg till dopet.. Vet ni vad som hände!? Vi glömde mina kläder jag skulle ha på dopet! haha..

jag och min broder Jakob påväg till dopet

Kyrkan

Anna (Patriks syster gudmor till Emmy), Danne (morbror gudfar till emmy) Patrik pappa till emmy, Linda min moster och mamma till Emmy. Prästen!

Danne, Emmy, Linda, Patrik!

Prästen och Emmy. Åh så söt hon är!

Mamma och danne

Morfar

Fam Rydh och lite annat folk

Tårta

Tårta

Patriks mamma och Ulla

Danne och jag. Usch vilken ful bild på mig..!

Min bror och lite folk. (tagen med min mobil.. suck)

Lite god mat som serverades

Lite mer god mat som serverades

Och lite tilltugg

Människor

Ännu mer människor

Dop-presenter



Sen idag mötte jag upp saknade Katta på östermalms torg!

Vi skulle till bloggmässan men när vi kom dit så hade dom stängt igen den för att något hade hänt haha..
Men vi gick och fikade och shoppade och hade lika trevligt för det!

Tänkte lägga upp i ett senare inlägg vad jag har köpt dom senaste dagarna, har fotat det med min exklusiva mobilkamera med 3,2 megapixlar!
Haha men en trevlig helg har det varit iaf!
Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin släkt du har, och spec din nya kusin var det va? :)

2009-02-08 @ 23:18:30
Postat av: annnnnnonym

fram med bilderna på vad du köpt emmsiii: D

2009-02-08 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0