Tiden går fort när man har roligt!

Hallo hörrni!

Sry för så grymt dålig uppdatering!
Det var nog min sämsta uppdatering någonsin tror jag..
Men har haft det riktigt bra i Skåne iaf, fast tiden rann ju iväg så fort. Menmen, tiden går ju fort när man har roligt!
Vi har tagit massor bilder med Amandas systemkamera, men dom kommer hon inte att skicka förens senare eftersom hon skulle till sin Mormor och Morfar efter nu..
Menmen vi har haft kul som satan iaf!
Vi såg på Titanic igår kväll, och det slutade med att alla låg och kramades och tjöt i filippas säng..
Haha sen gick vi en promenad till kyrkogården och bara skrattade järnet..
Haha hann med och dricka lite också.
Menmen nu måste jag kila . Vi hörs puss!


Filippa jag och Amanda

Filippa och Alex (en utav dom som bjöd oss på bio)

Haha det här var sjukt kul!
Vi blev förföljda av en raggarbil mitt på natten, haha och det slutade med att vi satt och gömde oss bakom dom här 3 supptunnorna när han körde förbi.. Hahaha!
En bakom varje, jag tror jag dog av skratt.. Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: wickan

Jag saknade iaf sönder mig efter dig :)

Och coolt att de bjöd er på bio! Smart att skratta på en kyrkogård också :(

den sämsta uppdateringen var fan i mig när du tog en bloggpaus

2009-02-19 @ 00:01:34
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0