VÄÄÄÄÄÄRT!

Haha så jävla värd kväll!
Roligaste hockeymatchen jag någonsin varit på. Har skrikit och sjungit, dansat, skrattat, hoppat, kramats och allt det där igen hundra gånger om. Massormassor trevligt folk, och så får vi inte glömma att LHC vann med 6-1!
Ni skulle sett stämningen i hallen, det var helt sjukt. Alla var så pepp, det går inte beskriva!
Jag en kille till och erika stog på räcket och och skrek och hade oss. Haha fyfan vad kul det var!

Efter det stack jag carolina + massor killar vidare och sjöng och skrek massor på vägen.
Vi droppade av några vid rese och sen vidare till stan och sen hem till carro där vi åt, skrattade och tog massor av kort.

Så sjukt värd kväll! PUSS!

Haha "det är emmas limo" . Här är vid rese när vi såg MIN limo.. tss !

Kommentarer
Postat av: Carolina

haha Emmas LIMOO :D

2009-02-01 @ 10:24:59
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha man tror inte att du ska ha så mörk röst, men de är gulligt :)

2009-02-01 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0