Gamla goa lunarstorm

Haha jag sitter och kollar igenom gamla blogginlägg från tiden då jag använde lunarstorm..
Haha Tydligen så älskade jag allt och alla och bytte kille lika ofta som jag bytte underkläder..


MÅNDAG 15 AUG-06: Här hade jag tydligen blivit "playad" av någon och mitt humör var på topp (y)



TIS 5 SEP-06: Men kom över min sorg och mitt humör för nu älskade jag faktiskt hampus!


TIS 8 MAJ-06: Men det höll inte länge.. Han gjorde antagligen något dumt på discot.. Som att krama en annan tjej.
Det är ju inte acceptabelt! Men jag dansade ju med henrik ändå!


TIS 3 OKT -06: Nu älskade jag faktiskt marcus. Och han var mitt allt!


MÅN 6 NOV-06: Men såklart att jag började älska Pontus istället, han gav mig ju faktiskt "pro"..


MÅN 4 DEC-06: simon får vi inte glömma. Sörjde ju verkligen för honom...


ONS 6 DEC-06: men hur kunde jag motstå marcus p? Älskade honom sååååhär mycket!


TIS 23 JAN-07: fast nu var jag kär i Amor..


TORS 15 FEB-07: tihihi, marcus och jag blev ihopp den här dagen (a)


TIS 13 MAR-07: fast philip var ju ändå mitt hjärta..


LÖR 31 MAR-07: Men man kan ju inte låta bli att älska någon mest när den är "fett guliiiih"
Och "den enda" vet ja inte om ja kan hålla med om att han var..


Vet inte när det här var, men inte långt ifrån kan ja lova er.. Philip var på top då!


Och sen ville jag inte ens fortsätta längre.. Men jag vet ju att jag hade ett dussin till..
Men ni ska inte tro att jag skrev såhär till en kille bara, utan jag älskade minsann alla mest på jorden och alla var mina älsklingar. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha jag dör av garv hahahahahha

2009-02-04 @ 17:28:50
Postat av: Sara

Hej, tänkte höra om du vill vara med i en undersökning för att ta reda på hur mkt media rapporterar av vad som händer utanför Sverige. Undersökningen tar högst en minut då det enda du behöver göra är att svara på fyra JA och Nej frågor. Tack på förhand =)

2009-02-04 @ 18:16:48
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wahlström ?

2009-02-04 @ 21:09:51
Postat av: emma sv:

Japp, "hampa, hampus wahlström" ;)

2009-02-04 @ 21:29:59
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: emma sv:

Japp, "hampa, hampus wahlström" ;)

2009-02-04 @ 21:30:30
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: emma sv:

Japp, "hampa, hampus wahlström" ;)

2009-02-04 @ 21:30:36
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha shit emma! xD <3

2009-02-04 @ 21:41:59
URL: http://bruneell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0