TAGGGGGGGARÅ

Haha hallå!

Yes jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera men nu är det ju helg så då är det ju ok!
Gårdagen var faktiskt riktigt kul. Spenderades med Wickan carro och maria!
Wickan stack hem när vi andra skulle på en fest i skäggetorp och det var helt okej faktiskt.
Men idag har jag jätte ont i mitt ben och i min fot för jag har dansat så mycket..
Menmen!

Nu ska jag snart iväg för att åka och fixa lite saker tills ikväll, och sen hem till mig igen!
Vi tjejer ska förfesta här hemma hos mig och sedan dra vidare till lambohov!
Jappjapp, det har blivit nya festarinnestället känns det som haha..
Men det blir alltid lyckade kvällar där faktiskt!
Nu ska jag hoppa in i duschen, får se om jag hinner blogga något senare.
Vi hörs iaf! Puss

p.s det är sol ute, och det innebär att jag är på världens bästa humör! Gladi emma =)


Igår i skolan på rasten

wickan och jag

wickan och jag

Carro och jag

carro och jag

moi

Wickan jag och carro <3

ajuste en dagen ska ni få också! Som nu blir gårdagens.. =)

Kommentarer
Postat av: wickan

du och carro är lite seriösare;)

2009-02-28 @ 16:13:45
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0