STRESSSS

Men fy för mig vilken dålig uppdaterar jag är!
Men hjäälp så stressad jag är. Gick hem tidigare från min prao eftersom jag inte mådde alls bra, köpte med mig lite mat hem och sen har jag softat hela dagen.
Men dock lite för länge, för helt plötsligt så ringde mamma och påminnde mig om att jag måste köpa kläder tills dopet som är imorn!
Då blev det fart på mig, och jag fick slänga på mig mina kläder och snabbt som attan ner till stan.
Nu är jag hemma igen och snart ska jag iväg!

Idag har jag iaf shoppat lite igen, jag hinner defenitivt inte lägga upp bilder på det nu.
Men det blev 3 stickade tröjor från Gina, 1 jackliknande/tröja från gina som jag blev helt kär i, en midjekjol, och ett par byxor.
Fan nu måste jag rusa!
PUSSSS

och så en bild på mig bara för att ett inlägg utan bild är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0