Stockholm om en timme ungefär!

hallu sötnosar som ligger och sover nu antagligen!

Jag vaknade för tjugo minuter sen och har hunnit fixa i ordning mig lite.
Hm jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag, vill ju ha något som går lätt att ta av eftersom jag ska prova så mycket kläder. Kanske en tisha och ett par jeans?

Tåget dit går i vilket fall klockan 09:05, och hem klockan 22:00 ikväll.
Ska hinna med att gå och fika med Malin också, var så länge sen jag träffade henne så det ska bli mysigt!
Cissi och jag ska även till våran favorit skoaffär och shoppa loss.
Där har jag nog köpt hälften av mina skor tror jag haha!

Menmen nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna. Cissi hämtar upp mig här om ca en halvtimma!
Ha en riktigt bra dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: wickan

Är det bara du och cissi som ska åka ? När kan jag komma imorgon ? <3

2009-02-19 @ 12:01:26
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0