Stockholm bestog av shopping skratt och möte med blondinbella!

Hallå på er!

Vilken underbar dag jag har haft. Dagen har infattat så mycket mer bra saker en vad jag någonsin kunnat önska mig!
Vi åkte tåget upp och skrattade konstant..
När vi kom fram hade vi en hel dag med shopping framför oss och vi började genast att riva i alla affärer.
Vi hittade även till våran favoritskoaffär Belle Shoes.
Hittade 3 par skor där varav 1 par jag blev helt förälskad i haha..
Men vad vi inte visste då var att våran höjdpunkt på dagen skulle komma inom en timme..

Vi satt och fikade på Waynes Coffe som ligger precis brevid Bobbys Hårstudio.
Vi visste att blondinbella skulle vara inne på bobbys hårstudio och då såg vi henne.
Haha kändes helt overkligt!
Hade läst på Bobbys blogg att alla som gick fram i receptionen och sa "monster är grymt gott" skulle få en gratis monster dricka. Haha så jag och cissi samlade mod och gick till receptionen och sa just "monster är grymt gott" haha alla skrattade men vi fick våran monsterdricka.

Då ser vi att blondinbella sitter och läser 2 meter brevid oss, och vi tänkte att den här chansen kan man ju inte gå miste om. Hur ofta möter man sveriges bloggdrottning?
Vi började prata med henne och stog faktiskt ett bra tag och pratade med henne om allt mellan himmel och jord.
Tog även bilder!
Hon var världens trevligaste och gladaste tjej!
Sen kom även hennes bästis Maria och så fick vi prata lite med henne också och ta lite bilder på dom.
Haha efter det här var vi hur lyckliga som helst!
Det spelade ingen roll vad som än hände. Vi hade ju träffat Isabella Löwengrip!
Resten av dagen gick åt till att försöka förstå att vi faktiskt stått och pratat med henne.

Nu ska jag kolla lite kommentarer så hörs vi imorn!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!

Cissi på tåget!

Vi hittade en skitcool affär, riktigt annorlunda med många roliga saker i!

Sen gick vi och käkade på Taco Bar.

Belle Shoes!

Cissi och sötaste isabella!

Jag och Isabella =)

Isabella och Maria sjukt fina båda två och riktigt roliga och trevliga =)

haha och känns inte som jag behöver länka till hennes blogg.
Men här har ni en länk iaf!
Blondinbellas blogg


Kommentarer
Postat av: wickan sv:

förstog* och monsterdrickan.

2009-02-20 @ 00:08:17
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va najs att träffa henne ;D

2009-02-20 @ 00:37:58
Postat av: sanni

Kommer det några bilder på det du har köpt? :)

2009-02-20 @ 00:38:21
Postat av: Anonym

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak..

Min bästa vän har träffat min kille i smyg och skrivit intima sms till honom utan att berätta det för mig. Jag fick reda på det här i tisdags och då kom det också fram att dom har kysst varandra. Vad ska jag göra? Både min bästa vän och min kille ber om förlåtelse och säger att dom ångrar det. Ska jag ge dom en till chans? jag älskar båda för mycket för att förlora dom.. Skulle vara jättehyggligt om du svarade och hjälpte mig...

2009-02-20 @ 02:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0