Slavdagen!

Hallo!

Usschhh vilken dag det har varit! Mina fötter är helt döda.
Waynes Coffe var nog inte så slappt som jag trodde det skulle vara.
Har sprungit med disk, och serverat och packat upp varor hela dagen. Och haft 10 minuter rast!
USCH vill aldrig dit mer! menmen 2 veckor till...
Nu sitter jag här hemma med wickan och vi ska käka något.
Hörs ikv puss =)


Här är kläderna man fick

Här bosatte jag mig typ.. Det är inte så glamoröst som det ser ut utifrån kan ja lova!

Disk..............

Här var det typ inget folk, sjukt skönt!

Det posetiva med dagen var väll att vi fick käka där, i tio minuter...

På luchen gjorde John mig sällskap =)

Här har ni oss, klara och jag som slavar typ!

Waynes coffe

usch mina fötter, och min rygg, och hela min kropp :(
blä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får typ bara diska på cefeer :O

2009-02-02 @ 22:45:23
Postat av: elin

bättre uppdatering emma;)

2009-02-02 @ 23:08:09
Postat av: ellinor

vet hur det känns. dom där 2 veckorna är hemska!;)<3

2009-02-03 @ 17:11:50
URL: http://ellinorerland.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

kul men slitigt.. verkade som kort lunch också :O

Ha en bra kväll!

2009-02-03 @ 18:33:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0